top of page

Besplatna dostava na porudžbine preko 5.000 RSD Big size za žene (3XL i 4XL) i za muškarce (4XL, 5XL, i 6XL)

Pravo na odustajanje i povrat novca

Pravo na odustajanje

Obaveštavamo vas da se prema zakonu o zaštiti potrošača  kupovina preko naše internet prodavnice smatra prodajom na daljinu.


Zakon za slučaj prodaje na daljinu ustanovljava pravo kupca koji se smatra potrošačem ( fizičko lice koje proizvod kupuje radi namirenja svojih individualnih potreba, a ne radi obavljanja profesionalne delatnosti) , da odustane od ugovora u roku od 14 dana od dana kada mu je proizvod  predat. Prilikom odustanka  kupac može, ali ne mora da navede razloge zbog kojih odustaje.


Obrazac/ izjava o odustanku ugovora proizvodi pravno dejstvo od dana kada je poslata trgovcu.


U slučaju odustanka od ugovora, potrošač ima pravo na povraćaj novca, ili na zamenu za drugi proizvod. Cena se kupcu vraća po prijemu proizvoda, i nakon što se utvrdi da je proizvod neoštećen i ispravan.


Kupac je dužan da proizvod vrati bez odlaganja, a najkasnije 14 dana od dana kada je poslao obrazac za odustajanje. Po isteku  14 dana nakon što je kupac  poslao obrazac, proizvod se više ne može vratiti.


Prilikom povraćaja, robu je obavezno vratiti u ispravnom i nekorišćenom stanju pri čemu se mora priložiti i originalni fiskalni isečak.


Po prijemu proizvoda, utvrdiće se da li je proizvod ispravan i neoštećen. Kupac odgovara za neispravnost ili oštećenje proizvoda koji su rezultat neadekvatnog rukovanja proizvodom, tj. kupac je isključivo odgovoran za umanjenu vrednost proizvoda koja nastane kao posledica rukovanja robom na način koji nije adekvatan, odnosno prevazilazi ono što je neophodno da bi se ustanovili njegova priroda, karakteristike i funkcionalnost. Ukoliko se utvrdi da je nastupila neispravnost ili oštećenje proizvoda krivicom kupca, odbiće se vraćanje cene i proizvod će mu biti vraćen na njegov trošak.


Trgovac je dužan da potrošaču bez odlaganja vrati iznos koji je potrošač platio po osnovu ugovora, a najkasnije u roku od 14 dana od dana prijema izjave o odustanku, a nakon prijema proizvoda.


Obrazac za odustajanje od ugovora možete naći ovde.

Pravo na povrat novca

Pravilnik o postupku i načinu rešavanja reklamacija

Član 1
Ovim pravilnikom Trgovac uređuje način, uslove i postupak rešavanja prigovora (reklamacije) potrošača zbog nedostataka na kupljenom proizvodu putem sajta www.goldstar.rs i ovlašćenja, obaveze i odgovornosti Trgovca u pogledu ostvarivanja prava potrošača na prigovor.

Član 2
Kupac, u smislu ovog pravilnika, jeste svaki građanin koji putem interneta na sajtu www.goldstar.rs kupuje proizvode za lične potrebe ili potrebe drugih.

Član 3
Kupac ima pravo prigovora na kupljeni proizvod zbog nedostataka koji su nastali, u roku od 24 meseca od dana kupovine.
Istekom roka iz stava 1. ovog člana kupac gubi pravo na podnošenje prigovora.

Član 4
Zahtev za reklamaciju može se dostaviti samo poštom na sledeću adresu “Gold Star Plus” d.o.o., 31300 Prijepolje, ul. Bjelopoljska bb.
Prilikom podnošenja zahteva za reklamaciju kupac je dužan:

  • u zahtevu za reklamaciju da navede razloge reklamacije i željeni način rešavanje iste

  • proizvod koji reklamira da vrati u originalnom pakovanju

  • dostavi račun

  • dostavi potpisani nalog za ispravku.


Član 5
Kupac nema pravo na prigovor ako je:

  • propustio rok za podnošenje prigovora utvrđen u članu 3. ovog pravilnika;

  • nedostatak na kupljenom proizvodu nastao njegovom krivicom ili krivicom drugih;

  • kupio proizvod na rasprodaji;

  • kupio proizvod sa nedostatkom po sniženoj ceni;

  • promenio odluku o izboru atrikla.


Član 6
Osnovanost zahteva za reklamaciju utvrđuje ovlašćeni radnik, i obaveštava Kupca u roku od 8 dana od dana prijema iste.

Član 7
U slučaju osnovanosti prigovora i njegovog prihvatanja od strane Trgovca, Kupac ima pravo po sopstvenom izboru na:

  • zamenu kupljenog proizvoda sa nedostatkom za nov ispravan proizvod;

  • vraćanje iznosa cene plaćene po priloženom računu;

  • otklanjanje nedostatka na proizvodu.


Član 8
U slučaju vraćanja robe i povraćaja sredstava kupcu će novac biti uplaćen na tekući račun. Kupac koji je predhodno platio nekom od platnih kartica, delimično ili u celosti, a bez obzira na razlog vraćanja, Gold Star Plus d.o.o je u obavezi da povraćaj vrši preko VISA, EC/MC i Maestro metoda plaćanja, što znači da će banka na zahtev prodavca obaviti povraćaj sredstava na račun korisnika kartice.

Povraćaj sredstava se vrši isključivo na gore navedene načine i nije moguće poslati novac po kuriru u gotovini.

Član 9
Ovaj Pravilnik stupa na snagu danom donošenja.

Obrazac za reklamaciju možete preuzeti ovde

bottom of page